Klub 100

Bk. Olympia fylder i år 2021 100 år, og vi har i den anledning valgt at oprette vores Klub 100, som er en side, hvor vi hylder medlemmer med minimum 100 førsteholdskampe. I nutidens fodboldverden ser vi rigtig mange skifte klub i tide og utide, så har man spillet mere end 100 førsteholdskampe fortjener det en lille hyldest.

Mange tidligere medlemmer vil måske hævde, at de også burde være på listen herunder, men medlemsskab efter oprettelsen af Klub 100 er påkrævet. Listen er i alfabetisk rækkefølge:

Henning Bloch

Formand Henning Bloch
HB har spillet langt over 100 kampe og en fast del af veteranerne. Henning har de seneste år fungeret som Formand i klubben ligesom han også har rekorden som ældste spiller i en førsteholdskamp. Derudover har han på det seneste fået tilnavnet H Bernaise.

Kim Butzbach

Kim Butzbach i Klub 100
Butzbach kan findes på et gammelt holdfoto i klubhuset med en skøn hårpragt, som passede til datidens mode. Hans loyalitet er høj og har været i klubben i mange år. Hans velkendte latter er altid blevet imødekommet i omklædningsrummet.

Anders Philip

Anders Philip i Klub 100
Anders kom til klubben i 2004 og var i flere sæsoner en af de bærende kræfter og medvirkende årsag til, at vi var med i toppen af Serie 1. På trods af flere proklamationer undervejs om, at han ville overgå til Old Boys fortsatte Anders alligevel, da holdet havde svært ved at undvære ham.

Michael “Mini” Stryhn

Allan Morell lykønsker Michael “Mini” Stryhn med optagelse i Klub 100
Mini har spillet mange af sine førsteholdskampe i starten af årtusindet, og er den dag i dag stadig aktiv omkring klubbens 3. hold. Mini var blandt “De Originale Olympianere”, da holdet tog turen fra serie 3 til serie 1.

Morten “Nano” Stryhn i Klub 100

Nano har også rundet 100 kampe og fik sin vimpel, da han overværede en førsteholdskamp i efteråret 2019.

Kim Mørch

Kim Mørch i Klub 100
Kim har i mange år været en sikker sidste skanse på førsteholdet, og spillede så sent som i 2019 sin (foreløbige) sidste førsteholdskamp. Kim var med på det hold, som avancerede fra serie 3 til serie 1 på to år.

Mathias Morell

Allan lykønsker Mathias Morell med sin kamp nr. 100
Mathias har spillet i klubben ad to omgange. Han var 16 år, da han debuterede i Serie 1, og endte med at være fast mand i sin første sæson. Gjorde comeback i 2015, hvor han siden fik spillet det antal kampe, som gjorde, at han ved første kamp i 2019/20 sæsonen kunne modtage vimplen som bevis på sine 100 kampe.

Shahab Mostajab

Shahab rundede sin kamp nr. 100 på udebane mod FC Ryparken d. 18. august 2020. Her lykønskes han af træner Emil Rasmussen
Shahab meldte sig ind i Olympia i vinteren 2014, dengang vi stadig spillede i Serie 2. Han fik debut den 5. april mod CIK, og har siden holdt ved i Olympia. Man kan snakke om en stor loyalitet, når man fortsætter på trods af to nedrykninger. Vi har dog nydt godt af Shahabs kampe for førsteholdet.